Kursuse õpiväljundid:
Täiendusõppeprogrammi läbinud õppija:
- selgitab, mis on digipädevus ning millised on lapse digipädevuse arenguetapid;
- selgitab, mis on meediapädevus ning millised on meediaoskuste põhivaldkonnad;
- oskab luua ja läbi viia ülesandeid lapse digi- ning meediapädevuse arendamiseks (sh digiseadmeta);
- teab viise, kuidas koostöö- ning õpioskuste arendamist saab toetada digivahenditega;
- selgitab, kuidas koostöö- ning õpioskuste arenemist saab toetada digi- ning meediapädevuse fookusega praktiliste ülesannete ja mängude abil;
- selgitab, millised võimalused on digi- ning meediapädevust arendavate ülesannete kohandamiseks vastavalt õpilaste keelelis-kultuurilisele taustale;
- koostab oma õppimisprotsessi analüüsi.
Õpingute alustamise tingimused:
Kasuks tuleb kogemus õpetamisel.
Õppejõud:
Külli Kallas - MA (Haridustöötajate koolitamise kogemus nii taseme- kui ka täiendusõppes)
Content:
Teema |
Maht |
Õppejõud |
1. Lasteaialapse eakohased õpi- ja koostööoskused ning nende üldised arendamisvõimalused
Lasteaialapse digipädevuse etapid
Digitaalne maailm lapsepärasena - mis tähendab digitaalne ja kuidas arvutid töötavad
Kriitiline suhtumine digitehnoloogiasse ja selle kasutamisesse
Meedia- ja eetikapädevuse kujunemine
Probleemide lahendamise oskused
Digisisu loomine |
32 |
Külli Kallas |
2. Iseseisev praktiline töö - õpimapp |
10 |
Külli Kallas |
Hinnainfo:
Tegevust Haridus- ja noortevaldkonna töötajate esma- ja täiendusõpe ning järelkasv kaasrahastab Euroopa Liit
Toimumiskoha info:
Tartu linn Tartu Ülikooli õppehoonetes
Õppekeskkonna kirjeldus:
Õppetöö toimub koolituse läbiviimiseks sobivates õpperuumides, mis on varustatud vajaliku õppetehnikaga ja vastavad tervisekaitse- ja ohutusnõuetele.
Toimumise ajakava ja lisainfo:
25.02
18.03
8.04
29.04
20.05
Nõuded lõpetamiseks:
Osalemine vähemalt neljal õppepäeval.Õpimapi valmimine ja õpiväljundite saavutamine.
Õpiväljundite saavutatuse hindamise viis:
Eristamata (arv, m.arv, mi)
Hindamismeetodid:
Mapipõhine hindamine. Osalejal valmib koolituse jooksul õpimapp, kuhu kogutakse:
(1) enda jaoks sõnastatud koolituse eesmärgid;
(2) praktilised ülesanded koos analüüsiga;
(3) iseseisvalt ja rühmas tehtud ülesanded;
(4) koolituse kokkuvõte ja tagasivaade õppimisprotsessile.
Hindamiskriteeriumid:
Hindamine toimub sõnalise hindamisskaala alusel arvestatud/mittearvestatud.
Väljastatav dokument:
tunnistus
Registreerumise tähtaeg:
25.02.2025
Täiendav info:
Maiki Hint, maiki.hint@ut.ee, +372 +372 737 6449
Programmi kood:
SVHI.TK.730