Kursuse õpiväljundid:
Kursuse läbinu
mõistab erinevate motivatsiooniliste tegurite mõju noorte arengule spordis ja huvihariduses;
iseloomustab võimestava ja jõuetuks tegeva motivatsioonilise keskkonna tunnuseid ja on analüüsinud nende mõju motivatsioonile;
oskab õpetada pikaajaliste eesmärkide seadmist spordis või huvihariduses.
Õppejõud:
Aave Hannus - PhD psühholoogias, Tartu Ülikooli psühholoogia instituudi spordipsühholoogia õppejõud. Uurimisvaldkonnad on keskendumine, motivatsioon, liikumisharjumuste kujunemine ja söömishäirete esinemine sportlaste seas.
20 aastat nõustamiskogemust sportlaste, treenerite ja noorsportlaste vanematega kokku 47 erineval spordialal.
Pikaajaline koolituste läbiviimise kogemus treeneritele ja õpetajatele, sportlastele ning lapsevanematele spordi- ja soorituspsühholoogia valdkonnas.
Gähtlin Leppänen - MA, spordipsühholoog, Eesti Psühholoogide Liidu liige, Tallinna Arte Gümnaasium spordipsühholoogia õpetaja gümnaasiumiastmes, MTÜ SPIN-programm eluoskuste õppesuuna juht. 10 aastat töötanud koolipsühholoogina, õpetanud inimeseõpetust, psühholoogiat, karjääriplaneerimise valikainet. Täiskasvanute koolitamise kogemust 9 aastat, peamiselt vaimse tervise, motivatsiooni, õppimise ja õpilaste toetamise, suhtlemise teemadel. Spordipsühholoogina tegeleb noorsportlaste nõustamisega, koostöö erinevate spordiklubidega ja alaliitudega spordipsühholoogialaste töötubade ja treenerite täiendkoolituste läbiviimisel.
Content:
Teema |
Maht |
Õppejõud |
1. Videoloengud:
Kust tuleb sisemine motivatsioon?
Millest sõltub edu ja ebaedu?
Kuidas areneb saavutusvajadus?
Kuidas õpetada eesmärkide seadmist?
Kuidas treenida pühendumist? |
3 |
Aave Hannus |
2. Juhtimianalüüs |
2 |
Aave Hannus, Gähtlin Leppänen |
3. Töötuba:
Kuhu motivatsioon kaob ja kuidas teda üles leida?
Kuidas toetada eneseusu ja saavutusmotivatsiooni arengut?
Kuidas toetada pühendumist ja vaimset paindlikkust? |
7 |
Aave Hannus, Gähtlin Leppänen |
Toimumiskoha info:
Tallinn Tartu Ülikooli Tallinna esindus, Teatri väljak 3-309, 10143 Tallinn (3. korrus)
Õppekeskkonna kirjeldus:
Õppetöö toimub koolituse läbiviimiseks sobivates õpperuumides, mis on varustatud vajaliku õppetehnikaga ja vastavad tervisekaitse- ja ohutusnõuetele.
Toimumise ajakava ja lisainfo:
Iseseisev õppimine enne töötuba (3 tundi videomaterjali ja 2 tundi juhtumianalüüsi) Tartu Ülikooli e-õppe keskkonnas Moodle, millele saab juurdepääsu nädal enne töötuba. Videloengute teemad:
Kust tuleb sisemine motivatsioon?
Millest sõltub edu ja ebaedu?
Kuidas areneb saavutusvajadus?
Kuidas õpetada eesmärkide seadmist?
Kuidas treenida pühendumist?
Töötuba 11.03.2025 kell 10.00 - 17.30 Tallinnas
Kuhu motivatsioon kaob ja kuidas teda üles leida?
Kuidas toetada eneseusu ja saavutusmotivatsiooni arengut?
Kuidas toetada pühendumist ja vaimset paindlikkust?
Ajakava 11.03.2025
10:00-11:30 töötuba
11:30-11:45 sirutuspaus
11:45-13:15 töötuba
13:15-14:15 lõuna
14:15-15:45 töötuba
15:45-16:00 sirutupaus
16:00-17:30 töötuba
Osalejalt oodatakse aktiivset osavõttu, kursuse käigus saadavate kogemuste jagamist kaasõppijatega.
Nõuded lõpetamiseks:
Tunnistus väljastatakse osalejatele, kes osalevad koolituspäeval kontaktõppes ja täidavad iseseisvad ülesanded (videoloengute vaatamine ja juhtumianalüüs).
Õpiväljundite saavutatuse hindamise viis:
Eristamata (arv, m.arv, mi)
Hindamismeetodid:
Teadmisi ja oskusi hinnatakse tulemusega arvestatud/mittearvestatud.
Hindamiskriteeriumid:
Iseseisva töö tegemine, osalemine kontaktõppes.
Väljastatav dokument:
tunnistus
Tulumaksutagastus füüsilisest isikust maksjale:
Ei
Registreerumise tähtaeg:
04.03.2025
Täiendav info:
Inge Tera, inge.tera@ut.ee, +372 +372 737 4829
Programmi kood:
SVPH.TK.169