Teema: õpetamine

Piret Kärtner: kas me tahame kooli Julk-Jürisid või õpetaja Laure?
Narva kolledži õppedirektor Piret Kärtner kirjutab Õpetaja Lehe arvamusloos, et õpetajatööks vajalikud isikuomadused peavad õpetajaks õppijatel kohe olemas olema.
20. märts 2025 õpetaminesisseastumine
Pool aastat eestikeelset õpet. Kuidas meil läheb?
Möödunud aastal anti täiskäik reformile, millest on räägitud aastakümneid: septembris alustasid esimeste ja neljandate klasside õpilased kõikjal Eestis kooliaastat eesti keeles.
18. märts 2025 õpetamine
Enlighti õpetamise ja õppimise konverentsile saab esitada teese 15. aprillini
15. aprillini on TÜ töötajatel ja üliõpilastel võimalik esitada oma teese Enlighti õpetamise ja õppimise konverentsil osalemiseks. Konverents toimub 8.–10. oktoobrini 2025 Uppsala Ülikoolis ning selle teema on mängulisus tuleviku kõrghariduses.
Ilona Tragel ja Helen Hint: TI-hüpe üle õpetajate
TI-hüppe edu sõltub esmajoones sellest, kui hästi suudetakse plaanitavatesse tegevustesse kaasata õpetajad, kuna lõpuks peavad just nemad õpilastele vajaliku hüppelaua pakkuma, ja õpetajate õpetajad, sest nemad peavad õpetajad muudatuseks ette valmistama, kirjutavad Ilona Tragel ja Helen Hint Novaatoris.
Hakake õppima VS hakake õpetama
Ootame kõiki 26. veebruaril kl 12.15 Delta õppehoone auditooriumi 1037 kuulama intrigeerivat paneeli „Hakake õppima VS hakake õpetama“.
06. veebruar 2025 tudengileõppimineõpetamine
Orhideenäitus ootab külastajaid!
Tartu Ülikooli botaanikaaias toimub 28. veebruarist kuni 9. märtsini orhideenäitus.
Tartu Ülikool tunnustas õppekvaliteedi edendajaid ja kuulutas välja aasta õppeteod 
Konverentsil „Õppejõult õppejõule 2025: teekond väärtustatud õpetamiseni“ andis õppeprorektor Aune Valk üle 2024. aasta õppeteo ja õppekvaliteedi edendamise auhinnad.
16. jaanuar 2025 õppimineõpetamine
Sulev Kuuse: teadlasel peab ikka edevust olema
Magistrant Richard Särk kirjutas Novaatoris Tartu Ülikooli molekulaar- ja rakubioloogia instituudi vivaariumi juhatajast Sulev Kuusest.
Uus eestikeelne andmeteaduse õpik on kõigile tasuta kättesaadav
Tartu Ülikooli arvutiteaduse instituudis valmis kõrgkooliõpik „Praktiline andmeteadus”.
Kuidas kujundada õppimisest püsiv harjumus?
Akadeemiliseks eduks on üliõpilasel vaja kujundada struktureeritud ja paindlikult praktiseeritud õpiharjumus. Artiklis kirjeldatakse tegureid, mis hõlbustavad õppimisest püsiva harjumuse loomist.