Teema | Maht | Õppejõud |
---|---|---|
1. II koolituspäev *Mitteformaalse, formaalse ning informaalse õppe olemus. Tugevused ja nõrkused. *21. sajandi oskused (sh analüüsioskus ja kriitiline mõtlemine). Miks on need olulised ning lõimingupõhine lähenemine. *Erinevad õpioskused. Kuidas arendada õpilaste õpioskuseid. *Mina mentori/juhendajana. Täiendkoolitusel osalejad tutvuvad erinevate refleksioonimudelitega (Johnsi; Gibbsi) ja koostavad refleksiooni teemal Mina mentori/juhendajana. *Parimad õpetamis- ja õppimispraktikad. Aktiivõppemeetodid. Tutvumine erinevate jääsulatamise meetoditega. *Kogemuslood teadushuviringide läbiviijatelt. |
13 | |
2. III koolituspäev *Kuidas sõnastada realistlikke ning tuvastatavaid õpitulemusi huviringidele ning luua seoseid üldhariduskoolide riikliku õppekavaga. *Erinevate teadushuviringi programmide tutvustamine. Roteeruvad töötoad nt munakoore keraamika õpituba. Õpetaja osaleb teadushuviringis ja tal on võimalus kasutada töötubades õpitut enda õppetöös. *Oma teadushuviringi kavandi tutvustamine teistele osalejatele. Kavanditele tagasiside andmine (õppejõududelt ja teistelt koolitusel osalejatelt). |
13 | |
3. IV koolituspäev *Oma teadushuviringi kavandi tutvustamine teistele osalejatele. Kavanditele tagasiside andmine (õppejõududelt ja teistelt koolitusel osalejatelt). *Praktikum: Eneseanalüüsi koostamine. SWOT analüüs oma teadushuviringi kavandile. Täiendkoolitusel osalenutel on võimalus täiendada oma kavandit vastavalt saadud tagasisidele ja koostatud SWOT analüüsile. *Erinevate teadushuviringi programmide tutvustamine. Roteeruvad töötoad nt munakoore keraamika õpituba. Õpetaja osaleb teadushuviringis ja tal on võimalus kasutada töötubades õpitut enda õppetöös. |
13 | |
4. I koolituspäev *Teadushuvihariduse olemus. Teadushuviringi töökava olemus ja selle koostamise etapid. *Lapse areng ja selle toetamine. Individuaalne lähenemine ning teadushuviharidus. *Teadushuviringide kvaliteedinäitajad. Ideekorje oma teadushuviringi loomiseks, arendamiseks (ajurünnak). *Eesmärkide püstitamine oma teadushuviringile. Alustame oma huviringi planeerimisega. Täiendkoolitusel osalenud koostavad oma teadushuviringi töökava või täiendavad olemasolevat. *Disainipõhine õpe. *STEAM olemus. Miks on STEAM oluline? Lõimingupõhine lähenemine. |
13 |
18.09.2024
18.09.2024
06.10.2021