Kursuse õpiväljundid:
Täiendusõppeprogrammi läbinud õppija:
- teab tegevusvõimekuse, kognitiivse arengu, motivatsiooni, eneseregulatsiooni, metakognitsiooni ja enesejuhtmise mõisteid õppimise kontekstis
- mõistab infotöötlemise protsesse ja tunnetusprotsesside rolli selles
- on teadlik levinumatest haridusvaldkonnaga seotud neuromüütidest
- on teadlik akadeemilistest emotsioonidest ning oskab õpilasi toetada nende juhtimisel
- on teadlik tõhusatest ja vähetõhusatest õpistrateegiatest ning enesereguleeritud õppimise põhimõtetest ja oskab õpilasi toetada nende rakendamisel
- on teadlik õppijate enesejuhitud õppimise oskuste olulisusest ja arendamise viisidest
- oskab arendada enda ja toetada õppijate tegevusvõimekuse arengut
- oskab rakendada koostöise õppimise põhimõtteid
Õppejõud:
Äli Leijen - PhD (Haridustöötajate koolitamise kogemus nii taseme- kui ka täiendusõppes)
Katrin Saks - PhD (Haridustöötajate koolitamise kogemus nii taseme- kui ka täiendusõppes)
Gerli Silm - PhD (Haridustöötajate koolitamise kogemus nii taseme- kui ka täiendusõppes)
Meeli Rannastu-Avalos - MSc (Haridustöötajate koolitamise kogemus nii taseme- kui ka täiendusõppes)
Liina Lepp - PhD (Haridustöötajate koolitamise kogemus nii taseme- kui ka täiendusõppes)
Kerli Kõiv - MA (Haridustöötajate koolitamise kogemus nii taseme- kui ka täiendusõppes)
Content:
Teema |
Maht |
Õppejõud |
1. Õpetaja ja õppija tegevusvõimekus, selle toetamine
Õppimine aju tasandil. Kognitiivne areng
Õppimine. Motivatsioon. Akadeemilised emotsioonid
Tõhusad ja vähetõhusad õpistrateegiad
Koostöö ja koos õppimine
Õppija eneseregulatsioon, enesereguleeritud õppimine, ko-regulatsioon ja sotsiaalselt jagatud regulatsioon
Ennastjuhtiv elukestev õppija; kursuse kokkuvõte, refleksioon |
56 |
Äli Leijen, Katrin Saks, Gerli Silm, Meeli Rannastu-Avalos, Liina Lepp, Kerli Kõiv |
2. Õpipäeviku koostamine
Ettekanne |
22 |
Äli Leijen, Katrin Saks, Gerli Silm, Meeli Rannastu-Avalos, Liina Lepp, Kerli Kõiv |
Hinnainfo:
Tegevust Haridus- ja noortevaldkonna töötajate esma- ja täiendusõpe ning järelkasv kaasrahastab Euroopa Liit
Toimumiskoha info:
Tartu linn Tartu Ülikooli õppehoonetes
Õppekeskkonna kirjeldus:
Õppetöö toimub koolituse läbiviimiseks sobivates õpperuumides, mis on varustatud vajaliku õppetehnikaga ja vastavad tervisekaitse- ja ohutusnõuetele.
Toimumise ajakava ja lisainfo:
18.08 kell 10.00-17.00
22.08 kell 10.00-17.00
17.09 kell 10.00-17.00
29.09 kell 10.00-17.00
13.10 kell 10.00-17.00
27.10 kell 10.00-17.00
17.11 kell 10.00-17.00
Nõuded lõpetamiseks:
Osalemine vähemalt viiel õppepäeval. Iseseisva ja rühmatöö esitamine ja õpiväljundite saavutamine.
Õpiväljundite saavutatuse hindamise viis:
Eristamata (arv, m.arv, mi)
Hindamismeetodid:
On osalenud auditoorses töös vähemalt viiel korral. Koostanud õpipäeviku. Esitlenud rühmatööna kursusel õpitut kokku võtva ettekandega.
Hindamiskriteeriumid:
Hindamine toimub sõnalise hindamisskaala alusel arvestatud/mittearvestatud
Väljastatav dokument:
tunnistus
Registreerumise tähtaeg:
18.08.2025
Täiendav info:
Maiki Hint, maiki.hint@ut.ee, +372 +372 737 6449
Programmi kood:
SVHI.TK.733