Digiturunduse spetsialist
kantsleri tegevusvaldkond, turundus- ja kommunikatsiooniosakond
Tartu Ülikool on üle 4000 töötaja ja 14 000 üliõpilasega Eesti suurim ning vanim akadeemilise elu keskus. Ülikoolilinna miljöö ja hea töö- ning elukeskkond on meelitanud siia tippteadlasi ja -spetsialiste ligi 400 aastat.
Tööülesanded
Töö eesmärk on arendada, planeerida ja sisustada ülikooli digikanaleid ning osaleda suurtes kommunikatsiooni- ja turundusalastes projektides ning ettevõtmistes.
Peamised kanalid, millega hakkad igapäevaselt toimetama:
Sh lööd kaasa reklaamikampaaniate korraldamisel (Facebook, Google).
Nõutav kvalifikatsioon
Kõrgharidus, võib olla ka omandamisel.
Erialane kogemus
Kasuks tuleb varasem kokkupuude kujundusprogrammidega ning töökogemus sarnases valdkonnas.
Keeleoskus
Väga hea eesti ja inglise keele oskus.
Isikuomadused
- Mängulisus ja loomingulisus haarava sisu loomisel.
- Initsiatiivikus ja seikluslik „teeme ära“ suhtumine.
- Süsteemsus, täpsus ja sihikindlus.
- Kannatlikkus ja põhjalikkus.
- Hea suhtlemis- ja koostööoskus.
Miks meiega liituda?
- Sõbralik ja koostöine kollektiiv.
- Lai valik enesetäiendusvõimalusi.
- Põhipuhkus 35 kalendripäeva.
- Haigushüvitis 2.-8. päeva eest 100% keskmisest töötasust.
Loe, mida TÜ veel oma töötajatele pakub.
Ametikohtade arv
1
Kandideerimiseks vajalikud dokumendid
- CV ja Sinu palgasoov (bruto)
- Link videole, milles tutvustad ennast ja oma lemmiktegevust või hobi ja selgitad, miks otsustasid just seda tegevust tutvustada
Lisateave
Tegu on asenduskohaga (vanemapuhkusele suunduva töötaja asendamiseks), aga hea koostöö korral üritame leida tublidele töötajatele lepingu lõppemisel uue sobiva koha.
Töö asukoht
Ülikooli 18, Tartu