Kursuse õpiväljundid:
Kursuse läbinud õppija:
* Mõistab Facebooki ja Instagrami reklaamivõimalusi ning nende kasutajabaasi ja käitumismustreid.
* Oskab määratleda sihtrühma, seada eesmärke ja kavandada tõhusat reklaamistrateegiat.
* Valdab praktilisi oskusi reklaamide loomiseks ja haldamiseks Facebooki reklaamikeskkonnas.
* Tunnetab erinevust võimendatud reklaamide ja reklaamihalduris tehtud reklaamide vahel ning oskab valida sobiva reklaamimeetodi vastavalt eesmärkidele.
Õpingute alustamise tingimused:
„Kui soovite praktiliselt kaasa lüüa ja kohapeal õpitut kohe rakendada, siis soovitame kaasa võtta oma arvuti.
Lisaks oleks kasulik, kui teie arvutis oleks juba eelnevalt seadistatud Facebooki reklaamihaldur (Facebook Ad Manager). Kui teil veel pole reklaamihaldurit seadistatud, siis leiate juhised selle seadistamiseks: https://www.facebook.com/business/tools/ads-manager/
get-started“
Õppejõud:
Sandra Peegel - Tartu Ülikooli Pärnu kolledži turundusspetsialist. Tema igapäevatöö kätkeb endas reklaamide loomisel, kujundamisel ja seadistamisel nii Facebookis kui ka Instagrami kui ka muudes kanalites. Lõpetanud Pärnu kolledži ettevõtluse ja projektijuhtimise õppekava.
Content:
Teema |
Maht |
Õppejõud |
1. Sissejuhatus Facebooki ja Instagrami reklaamidesse.
Sihtgrupi määratlemine ja reklaamistrateegia.
Reklaamide loomine ja haldamine Reklaamihalduris (Facebook Ad Manager).
Praktiline osa: Kampaania loomise näide.
Facebooki "Boost" vs võimendatud reklaamid Reklaamihalduris. |
6 |
Sandra Peegel |
Toimumiskoha info:
Pärnu maakond TÜ Pärnu kolledž, Ringi 35, ruum A256
Õppekeskkonna kirjeldus:
Õppetöö toimub koolituse läbiviimiseks sobivates õpperuumides, mis on varustatud vajaliku õppetehnikaga ja vastavad tervisekaitse- ja ohutusnõuetele.
Toimumise ajakava ja lisainfo:
10.00-10.30 Sissejuhatus Facebooki ja Instagrami reklaamidesse
10.30-12.00 Reklaamide loomine ja haldamine Reklaamihalduris (Facebook Ad Manager). Praktiline osa: paneme koos üles Facebooki ja Instagrami reklaami.
12.00-13.00 Lõunapaus
13.00-14.00 Praktiline osa jätk: paneme koos üles Facebooki ja Instagrami reklaami
14.00-15.00 Sihtgrupi määratlemine ja reklaamistrateegia
15.00-15.30 Paus
15.30-16.00 Facebooki "Boost" vs võimendatud reklaamide vahe. Ülevaade, mis on sotsiaalmeedias uut, mida sa pead teadma reklaamide seadistamiseks.
Nõuded lõpetamiseks:
Aktiivne osalemine õppeprotsessis.
Õpiväljundite saavutatuse hindamise viis:
Eristamata (arv, m.arv, mi)
Hindamismeetodid:
Suuline arvestus koolituspäeva lõpus.
Hindamiskriteeriumid:
Õppija on omandanud vähemalt 51% koolituse õpiväljunditest.
Väljastatav dokument:
tunnistus/tõend
Tulumaksutagastus füüsilisest isikust maksjale:
Ei
Registreerimise lisainfo:
Registreerimist tühistada on võimalik kuni 27.05.2024.
Registreerumise tähtaeg:
02.06.2024
Täiendav info:
Kristel Teearu, kristel.teearu@ut.ee, +372 445 0546
Programmi kood:
SVPC.TK.210