7.–13. oktoobril toimuva Tartu linna ettevõtlusnädala puhul tutvustab Tartu Ülikooli ettevõtlus- ja innovatsioonikeskus välimeedia kampaaniaga kuut ülikooli hargettevõtet.
Ettevõtlus- ja innovatsioonikeskuse kampaania „Tartu Ülikoolist maailmaturule“ toob tähelepanu keskpunkti kuus Tartu Ülikooli süvatehnoloogia hargettevõtet, mille tegevus on saanud alguse Tartu Ülikoolist, kuid eesmärk on jõuda laia maailma. Nii võib kuni pühapäevani Tartu linnaruumis, aga ka digikeskkondades näha plakateid ettevõtlike teadlastega hargettevõtetest UP Catalyst, Vectiopep, EsaDres, GaltTec, Silklytics ja Gearbox Biosciences.
„Soovime kampaaniaga tutvustada kaaslinlastele, mida meie teadusmahukad hargettevõtted teevad ja miks on nende arendustegevus ühiskonnale vajalik,“ kommenteeris ettevõtlus- ja innovatsioonikeskuse kogukonna koordinaator Kadri‑Ann Kivastik. „Kui spetsiifilised teadusteemad võivad sageli olla raskesti mõistetavad, siis probleemidest ja lahendustest on palju lihtsam aru saada. Tahtsime oma hargettevõtteid tutvustada nii, et iga reklaami nägev linlane mõistaks ja oskaks hinnata Tartu Ülikooli ettevõtlike teadlaste töö mõju.“