Kursuse õpiväljundid:
Koolituse lõpuks osaleja:
tuvastab ja rakendab internetiturunduse peamisi komponente, mis on olulised reisi-, turismi- ja vabaajasektoris;
hindab ja parendab veebilehti kasutatavuse, disaini ja SEO parimate tavade põhjal;
arendab ja viib ellu sotsiaalmeedia turundusstrateegiat, sealhulgas luua efektiivseid kampaaniaid platvormidel nagu Facebook;
analüüsib konkurentide digiturunduse strateegiaid, et tuvastada võimalusi ja parendada oma tegevust;
teab peamist turundusalast terminoloogiat eesti keeles ja oskab seda kasutada.
Õpingute alustamise tingimused:
Ida-Virumaal elavad ja/või töötavad inimesed
Eesti keele oskus vähemalt B1 tasemel
Õppejõud:
Andres Kuusik - Andres Kuusik on tunnustatud koolitaja, kellel on ulatuslik kogemus turundushariduses. Ta on Tartu Ülikooli turunduse professor ja omab doktorikraadi majandusteaduses ja ärijuhtimises. Andres on alates 2000ndate algusest viinud läbi arvukalt täiskasvanute koolitusi, eriti digitaalse turunduse ja neuroturunduse teemadel, mis teeb temast väga kvalifitseeritud lektori selle programmi jaoks.
Tanel Mehine - Tanel Mehine on Tartu Ülikooli nooremlektor turunduse valdkonnas, tal on magistrikraad majandusteaduses ja ärijuhtimises. Ta keskendub tarbijakäitumisele ja digiturundusele nii jaemüügis kui ka veebikeskkondades, mis teeb temast sobiva lektori internetiturunduse kursustele.
Kristian Pentus - Kristian Pentus on Tartu Ülikooli nooremlektor ja turundustooli juhataja. Tal on turunduse magistrikraad ja ta on spetsialiseerunud brändijuhtimisele ning digitaalsele turundusstrateegiale. Tema töö neuroturunduse ja digitaalsete tööriistadega tugevdab veelgi tema kvalifikatsiooni selle kursuse õpetamiseks.
Liudmyla Dorokhova - Liudmyla Dorokhova omab üle 30 aasta kogemust turunduse õpetamisel, sealhulgas digiturunduse teemadel nii ukraina kui ka vene keeles. Ta on õpetanud turunduskommunikatsiooni ja juhtimise kursusi, mistõttu on tema teadmised eriti asjakohased digiturunduse ja turismivaldkonna rakenduste õpetamiseks.
Content:
Teema |
Maht |
Õppejõud |
1. 1. päev:
Veebileht ja digitaalne turundus- üldised mõisted
Internetiturunduse põhikontseptsioonid (2 tund) (vn)
Funnel teooria (2 tundi) (vn)
Veebilehe disaini ja arenduse tööriistad (2 tundi) (vn) |
6 |
Liudmyla Dorokhova |
2. 2. päev:
Veebileht ja digitaalne turundus - spetsiifilised rakendused
Kasutusmugavus ja otsingumootoriturundus (SEA & SEO) (3 tundi) (est)
Konkurentide analüüs (2 tundi) (est)
Virtuaalturism ja IKT erivajadustega inimestele (2 tund) (vn) |
7 |
Andres Kuusik, Tanel Mehine, Liudmyla Dorokhova |
3. 3. päev:
Sotsiaalmeedia ja suhtlus - üldised mõisted
Sotsiaalmeedia turundus (2 tundi) (vn)
Facebooki turunduskampaaniad (1 tundi) (vn)
Tehisintellekti rakendused turunduses (3 tundi) (est) |
6 |
Kristian Pentus, Liudmyla Dorokhova |
4. 4. päev:
Sotsiaalmeedia ja suhtlus - spetsiifilised rakendused
Praktiline: Facebooki reklaamikampaania loomine (3 tundi) (est)
Konkurentide analüüs sotsiaalmeedias (2 tundi)(est)
Reisifirmade veebilehtede hindamine (2 tundi) (vn) |
7 |
Tanel Mehine, Kristian Pentus |
5. Kodulehe audit - veebilehe kasutatavuse ja SEO analüüs koos parandusettepanekutega.Hindamisel on rõhk analüüsil ja auditi tulemuste tõlgendamisel ja ettepanekutel lehe parendamiseks |
3 |
Liudmyla Dorokhova |
6. Kampaania loomine - sotsiaalmeediakampaania, mille kvaliteeti hinnatakse eesmärkide ja loovuse põhjal. |
4 |
Liudmyla Dorokhova |
7. Digiturunduse strateegia koostamine - osalejad loovad turundusstrateegia, mida hinnatakse õpitu rakendamise, selguse ja praktilisuse alusel. |
5 |
Liudmyla Dorokhova |
Hinnainfo:
Kursuse tegelik hind on 336 eurot ja see tasutakse kursuse lõpetaja eest ESF Õiglase ülemineku fondist
Toimumiskoha info:
Ida-Viru maakond
Õppekeskkonna kirjeldus:
Õppetöö toimub koolituse läbiviimiseks sobivates õpperuumides, mis on varustatud vajaliku õppetehnikaga ja vastavad tervisekaitse- ja ohutusnõuetele.
Toimumise ajakava ja lisainfo:
Kursuse toimumise kuupäevad on hetkel märgitud kuu täpsusega ja toimumise täpsed kuupäevad avaldatakse Märtsi lõpus.
1. päev: oktoober
Veebileht ja digitaalne turundus - üldised mõisted
Internetiturunduse põhikontseptsioonid (2 tund) (vn)
Funnel teooria (2 tundi) (vn)
Veebilehe disaini ja arenduse tööriistad (2 tundi) (vn)
2. päev: oktoober
Veebileht ja digitaalne turundus - spetsiifilised rakendused
Kasutusmugavus ja otsingumootoriturundus (SEA & SEO) (3 tundi) (est)
Konkurentide analüüs (2 tundi) (est)
Virtuaalturism ja IKT erivajadustega inimestele (2 tund) (vn)
3. päev: november
Sotsiaalmeedia ja suhtlus - üldised mõisted
Sotsiaalmeedia turundus (2 tundi) (vn)
Facebooki turunduskampaaniad (1 tundi) (vn)
Tehisintellekti rakendused turunduses (3 tundi) (est)
4. päev: november
Sotsiaalmeedia ja suhtlus - spetsiifilised rakendused
Praktiline: Facebooki reklaamikampaania loomine (3 tundi) (est)
Konkurentide analüüs sotsiaalmeedias (2 tundi)(est)
Reisifirmade veebilehtede hindamine (2 tundi) (vn)
See täiendusõppeprogramm keskendub praktilistele internetiturunduse meetoditele, mida kasutatakse reisi-, turismi- ja vabaajasektoris. Kursusel käsitletakse sotsiaalmeedia turundust, e-maili turundust, veebilehtede hindamist ja parendamist, SEO-d, konkurentide analüüsi ning AI-rakendusi turunduses.
Koolitus toimub eesti ja vene keeles. Turundusalase eesti keele oskuse arendamiseks on eestikeelsed loengud, arutelud, rühmatööd, ülesanded, iseseisev töö. Venekeelsesse õppesse on integreeritud eestikeelse turundusalase terminoloogia tutvustamine.
Nõuded lõpetamiseks:
Koolituse käigus hinnatakse osalejate tööd erinevate ülesannete ja praktiliste tegevuste kaudu. Iga õpiväljund on seotud konkreetse ülesandega, mille alusel toimub hindamine
Lõpphindamise nõuded:
Osalemine vähemalt pooltel koolituspäevadel.
Iseseisvate tööde tegemine (veebilehe audit, turundusstrateegia, sotsiaalmeedia kampaania, konkurentide analüüs)
Õpiväljundite saavutatuse hindamise viis:
Eristamata (arv, m.arv, mi)
Hindamismeetodid:
Hindamisel arvestatakse osaleja kohalolekut ja aktiivset osalemist grupiaruteludes ja praktilistes harjutustes. Iseseisvate tööde sooritamine hõlmab:
Strateegia koostamine – osalejad loovad turundusstrateegia, mida hinnatakse õpitu rakendamise, selguse ja praktilisuse alusel.
Kodulehe audit – veebilehe kasutatavuse ja SEO analüüs koos parandusettepanekutega. Hindamisel on rõhk analüüsil ja auditi tulemuste tõlgendamisel ja ettepanekutel lehe parendamiseks.
Kampaania loomine – sotsiaalmeediakampaania, mille kvaliteeti hinnatakse eesmärkide ja loovuse põhjal.
Hindamiskriteeriumid:
Hindamisel arvestatakse osalejate aktiivset osalemist aruteludes ja praktiliste ülesannete täitmist, pakkudes sisulisi ja asjakohaseid vastuseid. Iseseisvad ülesanded tuleb sooritada õigeaegselt, täites kõik ülesande eesmärgid vastavalt juhistele. Hindamisel on fookus turundusstrateegia koostamisel, veebilehe auditeerimisel, sotsiaalmeediakampaania loomisel ja konkurentide analüüsimisel, hinnates analüüsi sügavust ja praktilisust. Kõik ülesanded peavad olema loogiliselt struktureeritud ja korrektselt esitatud. Lõpphindamiseks on nõutud osalemine vähemalt pooltel koolituspäevadel ja iseseisvate tööde õigeaegne sooritamine.
Väljastatav dokument:
tunnistus/tõend
Registreerimise lisainfo:
Registreerumisel palun kirjutage märkuste lahtrisse oma tööandja nimi ja töökoha aadress. (Kursus on suunatud Ida-Virumaal elavatele ja/või töötavatele isikutele) ning lahtris "Täiendav info või küsimused seoses koolitusel osalemisega" selgitage paari lausega oma motivatsiooni kursusel osalemiseks (max kuni 1000 tähemärki).
Juhime tähelepanu, et registreerumine ei taga automaatselt kohta koolitusel. Osalejad valitakse välja motivatsioonikirjade alusel ja teile saadetakse eraldi kinnitus, et olete koolitusele vastu võetud. Motivatsioonikirja puudumisel pääseb koolitusele vaid juhul, kui sinna jääb vabu kohti.
Kursuse hind on 336 eurot ja see tasutakse kursuse lõpetaja eest ÕÜF vahenditest.
Tulenevalt rahastusreeglitest edastatakse tasuta kursustel osalejate andmed Statistikaametile, kellel on õigus küsida 6 kuud peale kursuse lõppu tagasiside saamiseks täiendavaid küsimusi e-posti või telefoni teel.
Registreerudes koolitusele
- annate loa oma andmete edastamiseks Statistikaametile;
- kinnitate, et kuulute sihtrühma ning osalete koolitusel selle läbimiseks nõutud mahus (osalete vähemalt kolmel õppepäeval);
- kinnitate, et olete teadlik ja nõustute, et kursusest loobumisest mitteteatamisel või kursuse katkestamisel on ülikoolil õigus teilt nõuda hüvitist kursuse hinna ulatuses vastavalt ülikooli täiendusõppe õppetasu kehtestamise, arveldamise ja õppetasust vabastamise korras sätestatule (kättesaadav veebilehel: https://ut.ee/et/oigusaktid).
Registreerumise tähtaeg:
12.09.2025
Täiendav info:
Kristian Pentus, kristian.pentus@ut.ee, +372 +372 737 6321
Programmi kood:
SVMJ.TK.098