„Sain haridusinnovatsiooni õppimist nautida: toetuda enda tugevatele külgedele, leida uusi vaatenurki ja parajal määral pingutada. Kasutades loodud õpivõimalusi enda kire otsimiseks ja oskuste treenimiseks, laienesid ka minu karjäärivalikud. See on suurepärane õppekava maailma muutmiseks, alustades muutustega endast!“
Õppima asudes on sul kaks valikut. Sa võid spetsialiseeruda õppimise ja õpetamise protsessi juhtimisele ja korraldamisele või haridusasutuse juhtimisele, et õppida vedama eest haridusorganisatsiooni või -töörühma. Probleemi paremaks mõtestamiseks on sul õpingute ajal võimalus külastada haridusasutusi näiteks oma põhipraktika käigus.
Kaheaastase magistriõppe (120 EAP) sessioonidele ootame sind üks või kaks korda kuus neljapäevast pühapäevani. Et me kasutame hulgaliselt aktiivõppemeetodeid, ole valmis paljudeks rühmatöödeks ja aruteludeks, samuti veebipõhiseks õppeks.
Meil õpetavad peale ülikooliõppejõudude ka tunnustatud hariduspraktikud.
Õpingud lõpevad magistritöö kaitsmisega.
Meie üliõpilased õpivad Tartu kesklinnas Jakobi tänava renoveeritud tänapäevases õppehoones, kus saad kasutada mitmesuguseid digivahendeid. Palju õppetööd toimub väljaspool ülikooli, sest sa külastad meie innovatsioonikoole, et tutvuda erisuguste õpikeskkondadega ja saada osa sealsest õppest.
Tartu Ülikoolis õppides on sul võimalus liituda korporatsioonide ja muude tudengiorganisatsioonidega. Näiteks oled teretulnud osalema Haridusteaduste Instituudi Tudengiseltsi tegevuses.
Stipendiumide toel võid käia teaduskonverentsidel ning tutvuda välisriikide õpetajahariduse ja koolieluga. Meie õppe arenduses saad kaasa rääkida siis, kui kuulud haridusinnovatsiooni õppekava programminõukogusse.
Õppekava läbinuna oled võimeline muutuste ja innovatsiooni juhtimisel ja eestvedamisel looma visioone ning seadma eesmärke. Sa oskad toetada enda ja oma meeskonnaliikmete professionaalset arengut ning juhtida ja korraldada õppimise ja õpetamise uurimist, aga ka uurimistulemuste rakendamist.
Meie juures magistrikraadi saanud töötavad haridusasutuse juhi või juhtkonna liikmena, samuti riigi või omavalitsuse haridusvaldkonna spetsialistina. Veel leiab meie vilistlasi haridusuuringutele ja -innovatsioonile keskendunud asutustest, ettevõtetest ja organisatsioonidest.
Need vilistlased, kes soovivad uurida haridusvaldkonna probleeme teaduslikult ja süvitsi, jätkavad õpinguid doktorantuuris. Osa vilistlasi jagab oma teadmisi ja oskusi meie instituudis õpetades.
Konkursipunktide arvutamisel võetakse arvesse järgmisi tulemusi:
Iga vastuvõtutingimuse eest on võimalik saada kuni 100 punkti. Kandideerimise punktisumma arvutamisel korrutatakse iga vastuvõtutingimuse eest saadud punktid sulgudes märgitud protsentuaalse osakaaluga ja seejärel liidetakse.
Lisapunktid antakse Eestis kõrghariduse cum laude lõpetanud kandidaatidele. Loe lähemalt punktide arvutamise kohta. Vastuvõtuotsuseid teeb ülikool paremusjärjestuse alusel. Kandideerimiseks peab punktisumma olema vähemalt 66.
tuleb esitada koos avaldusega SAISis hiljemalt 1. juulil 2025
Motivatsioonikirjas peab sisalduma:
Hindamine
Motivatsioonikirjas hinnatakse
Motivatsioonikirja hinnatakse 100 punkti süsteemis. Motivatsioonikiri on hinnatud positiivselt, kui tulemus on vähemalt 51 punkti.
11. juulil 2025 algusega kell 10.00 Tartus aadressil Jakobi 5 ruumides A303 ja A304
Erialakatse toimub intervjuu vormis.
Intervjuule kutsutakse kandidaadid, kes on saanud motivatsioonikirja eest vähemalt 51 punkti. Intervjuu eesmärk on välja selgitada üliõpilaskandidaadi:
Intervjuu viiakse läbi 3–5-liikmelistes rühmades, rühmad moodustatakse vastavalt motivatsioonikirjas välja toodud teemadele. Üks rühmaintervjuu kestab 30 minutit.
Hindamine
Erialakatsel hinnatakse:
Erialakatset (intervjuud) hinnatakse 100 punkti süsteemis. Erialakatse on sooritatud, kui tulemus on vähemalt 51 punkti.
Lõplik punktisumma kujuneb komisjoniliikmete keskmise hinnangu alusel.
Õppides tundma homset haridust. Karin Allik. Õpetajate Leht. 22.04.2022
Õppetööst saad hea ülevaate, kui tuled meile tudengivarjuks.
Vaata õppekava infotunni salvestust.