Õppesisust loodus- ja reaalainete õpetamisel: kui palju, mida ja kuidas?

-

Toimumise aeg
Maht
1 EAP (26 tundi)
Õppetöö vorm
lähiõpe
Toimumiskoht
Tartu
Hind
tasuta
Õppejõud
Õppekava rühm
Hariduse interdistsiplinaarne õppekavarühm
Õppekeel
Inglise
Eesmärk:
Ärgitada diskussiooni õppesisu mahu ja õpetamise teemal.
Sihtrühm:
loodus- ja täppisteaduste ainete õppejõud
Kursuse õpiväljundid:
After participating in this workshop, you will be able to:

1) Base your decisions about what and how to teach on current research evidence of best practices in higher education
2) Connect course learning goals to core concepts in your field (also called big ideas, threshold concepts, or enduring understandings) and consider critical skills you want students to take away from your course
3) Utilise techniques such as backwards planning to reduce the amount of content in your syllabus and ensure the course assessment is aligned with learning goals
4) Create teaching activities which activate students in their learning.
Õppejõud:
Content:
Teema Maht Õppejõud
1. I koolituspäev

What SHOULD students learn in my course?
What is a "content monster" and what does science education research suggest we do about it?
Big ideas, core concepts and skills you want students to learn.
Backwards design.
Desired results of learning.
Students' independent work.
Instructional approaches to improve students' learning: conceptual change in science
8
2. II koolituspäev

What ARE students learning in my course? Importance of starting course revisions with the exam.

Sorting the semester by time into units of learning inside and outside of class: Keep or chuck content to fit those finite spaces.
Constructive alignment.

How to ensure students learn sufficiently outside of the classroom (sharing of best practices from participants and outside experts).
What instructional approaches improve students' learning?

Active learning strategies: Systematic teaching with analogies and why this is not only important but a good way to develop student critical thinking
8
3. Iseseisev töö:

Õpitava rakendamine konkreetse aine ja õppekava õpetamisel.
10

Hinnainfo:
Tartu ülikooli õppejõududele on kursus tasuta, registreerumisel märkida maksjaks Tartu Ülikool.
Toimumiskoha info:
Tartu linn Koolitus toimub Tartus Riia tn 23-218
Õppekeskkonna kirjeldus:
Õppetöö toimub koolituse läbiviimiseks sobivates õpperuumides, mis on varustatud vajaliku õppetehnikaga ja vastavad tervisekaitse- ja ohutusnõuetele.
Toimumise ajakava ja lisainfo:
Koolitus toimub 05.-06.09.2024, mõlemal päeval kell 9.15-16.45.

Koolitus toimub inglise keeles ja koolitust viib läbi Dr. Sara Petchey Zürichi ülikoolist. Rohkem infot koolitaja kohta on siin: https://www.ife.uzh.ch/de/research/niebert/mitarbeitende/petcheysara.html

Kokkuleppel osalejatega toimub järelseminar, mille eesmärk on arutada koolitusel õpitu rakendamist konkreetse õppekava kontekstis.
Nõuded lõpetamiseks:
Tõendi saamiseks peab osaleja osalema õppetööl.
Õpiväljundite saavutatuse hindamise viis:
hindamist ei toimu
Väljastatav dokument:
tõend
Registreerumise tähtaeg:
04.09.2024
Täiendav info:
Lilian Kadaja-Saarepuu, lilian.kadaja@ut.ee, +372 +372 737 5016
Programmi kood:
P2OE.TK.008
Täiendusõppe üldinfo:
Elukestva õppe keskus
Ülikooli 18, Tartu, 50090
+372 737 6213

Samas õppevaldkonnas on algamas veel


Toimumise aeg: 17.09.2024 - 03.12.2024 Maht: 3 EAP (78 tundi) Õppetöö vorm: lähiõpe Keel: Eesti

Toimumise aeg: 17.05.2024 - 30.09.2024 Maht: 1.5 EAP (40 tundi) Õppetöö vorm: põimõpe Keel: Eesti

Toimumise aeg: 24.09.2024 - 26.03.2025 Maht: 6 EAP (156 tundi) Õppetöö vorm: põimõpe Keel: Eesti
#täiendusõpe
Vaata 22. aprillil üle veebi Tartu Ülikooli väärikate ülikooli 15. tegutsemisaasta konverentsi.
10.04.2024
#rahvusvaheline #täiendusõpe
Erasmus+ Euroopa-sisese õpirände eesmärk on toetada kõigi kõrgkooli töötajate professionaalset arengut välismaal õpetamise või koolituste abil.
22.01.2024
#tudengile #kooliõpilasele #õppimine #täiendusõpe #esmakursuslane
Teadvelolek on kunst olla käesolevas hetkes koos lahke ja uudishimuliku tähelepanuga. Sa pöörad tahtlikult, praeguses hetkes ja hinnanguvabalt tähelepanu oma mõtetele, tunnetele ning käitumisele
27.11.2023
#kestlikkus #tudengile #kooliõpilasele #õppimine #täiendusõpe #esmakursuslane
Inimesed haaravad psühhoaktiivsete ainete järele just rasketel hetkedel. Selle tagajärg on – vastupidiselt oodatule – probleemide süvenemine ja/või pikaajaliste terviseriskide kasv.
01.10.2023