Olen Kailyn Aasa, Võru Gümnaasiumi 12.h klassi õpilane, kelle huvideks on matemaatika ja õpetamine. Osalesin sel kevadel Tartu Ülikooli tudengivarju projektis, kus tutvusin õppekavadega „Loodus- ja reaalainete õpetamine põhikoolis“ ning „Matemaatiline statistika“.
Motivatsioon on inimese valmisolek pingutada vaimselt või füüsiliselt mingi eesmärgi saavutamise nimel. See koosneb eesmärgi sisukusest, kasust, seltskonnast, jõukohasusest ja õpioskustest.
Meie suhete mõõt on, kas meid mõistetakse, väärtustatakse ja toetatakse meie isiksusele olulistes aspektides. Kui tajume oma suhteid vastastikusena, tunneme lähedust, rahulolu ja pühendumust
Soome-ugri keeleteaduse eriala tudeng Marri kirjutab oma kogemusest varjutatavaks olemisest ning sellest, mis on tema jaoks tudengivarju projekti olulisim väärtus.
Tudengivarju projekti põhiline eesmärk on tutvustada gümnaasiumiõpilastele ülikoolielu meie üliõpilaste silme läbi. Hanna kirjutab sellest, kui vaheldusrikas võib üks tudengivarjupäev olla.